Hoe werkt Bi-Optical?


 

Fase 1 Kennismaking

Data draait om vertrouwen. Daarom besteden we veel aandacht aan de kennismaking. In deze fase kunnen alle vragen worden beantwoord en spreken we de wederzijdse verwachtingen uit. Voor ons is het belangrijk om de processen in de winkel goed te begrijpen om de data goed te kunnen interpreteren. In deze fase fase kijken we ook naar de strategische prioriteiten van uw onderneming zodat de dashboards ondersteunend kunnen werken om uw strategische doelen te behalen.



 

Fase 2 Koppeling winkelautomatisering

Als alle overeenkomsten zijn gesloten (met inachtneming van de AVG wetgeving) zullen we contact opnemen met de leverancier van uw winkelautomatisering. We koppelen ons systeem zodat we elke nacht de data kunnen ophalen. Hierdoor heeft u altijd een up to date overzicht!

Als de datakoppeling werkt maken we voor u een dashboard op basis van het door u gekozen pakket. U ontvangt een persoonlijke inlog voor ons rapportagesysteem.



 

Fase 3 Onboarding

Welkom aan boord! Maar we beseffen ons dat het werken met geavanceerde business intelligence software complex kan zijn. Daarom besteden we in de eerste weken na de realisatie van het dashboard veel aandacht aan de zogenoemde "onboarding". Elke week, gedurende vier weken zullen we samen een half uur door de digitale wereld van onze business intelligence software lopen, zodat u goed leert omgaan met de software en de data leert te begrijpen en interpreteren. Na de onboarding leveren wij periodiek advies op basis van uw gegevens gecombineerd met onze kennis van de markt.